Bryr du deg om rabatter på mat?

 

Hver søndag så åpner jeg denne appen min og begynner gå over hver dagligvare og hvem rabatter og tilbud jeg kan spare litt på. I dag når alt har gått så opp og jeg med GF mat så har brisen på brødet gått opp med nesten 12 kroner. Jeg syns det er mye. Og siden vi ikke akkurat bor i nærheten av svenske handel så starter jeg titte over , er de noen steder jeg kan spare inn noen kroner, som for eksempel ,spare inn de 25 der som jeg kan unne meg en mango med. Eller noen friske blåbær. Slik er det blitt. Derfor følger jeg med hvem har tilbudet om 20-40% på frukt og grønt for eksempel. Så jeg åpner appen og den ser slik ut for de som ikke vet.

 

 

 

 

 

Og en stor fordel og glede i denne oppgangen er at Spar Mat har 3 for 2 på utvalgte Fri produkter og GF. Men sjekk hyllene 😉 Jeg var og handlet forte uke inn litt GF for det er jo en gaven pakke nåe det er slike tilbud. Men ikke alle varer var det 3-2 på. Ble i iallfall glad der æ fikk både et brød og en pk knekkebrød ekstra🙂. Denne uken har dem også  -40% på LofotenFisk, her er det mye godt. Jeg må si jeg ble positivt overrasket over Lofoten Sprøbakt Torsk. Den var nydelig til Fish and Chips altså. Den kan anbefales . 😋

Er du glad i Asiatisk mat? Da kan du sikkert tjene litt på og handle på OBS denne uken. Om du har det i nærheten eller om du slår sammen en handle tur. Toalettpapir har også hatt en betydelig økning. Så denne uken kan du tjene på å kjøpe det hos Europris. Dette legger jeg her for vise litt hvordan jeg sitter hver søndag, og onsdags kveld da noen av butikkene som Rusta , Kid og Nille kan komme med nye ukes tilbud da.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi var så heldig og få stor fin torsk forte uke, så i dag måtte jeg lage opp litt GF fiskegrateng. 👩🏼‍🍳Det er så greit ha slikt ferdig i fryseren. Når man først har mulighet og gjøre det. Det er noe som ikke jeg har sett ferdig i GF og det er helt greit. I hjemmelaget vet man at det er mere fisk🙂Noen sier at det tar så lang tid, litt tid tar det, men da er det bare ta litt om litt så hår man nådd et mål for seg selv i dagen🤗 Så på middags menyen i dag  står det selvsagt Fiskegrateng.

Del dette gjerne om du tenker noen kunne trenge et tips på ukes handling av tilbud.

 

Takk for du tittet innom🤗 Det setter jeg pris på, takk🫶🏻 

 

#aimaanderbloggno #tilbud #dagligvare #ukestilbud #gfmat #gf-fiskegrateng #hjemmelagetmat #glutenfri #tankespinn #kroneråspare #tilbud.app

 

 

2 kommentarer
    1. Tusen takk for et fint blogginnlegg til ettertanke 😊

      Mannen min og jeg prøver å se hvor det er tilbud og rabatter når vi kjøper mat. I dag må man være bevist slik som prisstigningen har blitt, men mat må man jo ha.

      Ønsker deg en superfin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Hei og tusen takk for svar Toril, beklager mitt sene tilbake svar.Ja i dag måde fleste av oss rundt om tenke litt hvor man kan spare noen kroner på mat. Selv i går så jeg min sønn handle inn div til taco kos, da Rema har 50% på all texmex. Han fant fort ut at han hadde spart fler hundre kroner. Etter som de fleste produkter har lang holdbarhet så var det ikke noe tenke på. Ønsker deg og kattene en riktig god helg. klem❤️🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg