Kjekke Bob, ja alle skulle hatt en Bob😉

Bob min nye hushjelp. Han har sitt eget fagområde. Han gjør virkelig en god jobb her. James ble 15 år. i 15 år har han også jobbet for meg. Ikke like bli overgang der han måtte både sent og tidlig på jobb. Men hans maskineri begynte svikte. Mistet hjul og var ikke like samarbeidsvillig🤣.

Soo Wellcome Bob and good bye James👇🏼😁

Vurdere du og kjøpe en trådløs støvsuger? Og har du små pels venner? Da må jeg bare anbefale denne på det sterkeste!!Trodde ikke meg selv etter testet den på sofaen første gang. Og ja når du ser hvor mye den får opp når du skal tømme beholderen så vil du nesten ikke tro det. Dette er støvsugeren for deg som gjerne vil har gjort rent raskt og effektivt i det daglige. Med denne modellen fra Bosch, kommer du enkelt til i kriker og kroker, og kan også støvsuge opp støv i f.eks. vinduskarmen uten problemer.

Bosch Unlimited Pro Animal7 .For oss med dyr så får du opptil 30% raskere rengjøring – til og med ledningsfritt! Legger ved bilder og litt under hver bilde. Bob fortjener litt skryt

 

ProAnimal børste ogProAnimal mini turbomunnstykke 

 

ProAnimal børste: Elektrisk munnstykke med en spesiell børste som er ideel til dyrehår for beste ytelse.  ProAnimal mini turbomunnstykke: den røde børsten er spesielt utviklet for eiere av kjæledyr. Munnstykket sikrer perfekt opptak av pels på polstring og møbler og også på steder som er vanskelig å nå. Anbefaler bruke ECO når du støvsuger, da holder batteriet lengre. Eller om man kjøper en batteripakke , med extra batteri.

Tilbehør👇🏼

 

 

 

😊

 

Utrolig braa på dyrehår
Lettere kan det ikke bli. Kommer lett til på alle steder Sammenleggbar Flex Tube med 90° vinkel.

 

Kommer til på de fleste steder nå ja. Enkelt og lett å jobbe med.
😊
Utrolig kjekk til støvsuging av madrasser i seng 👍🏼

 

#boshtråløsstøvsuger #fornøydmedtråløsstøvsuger #aimaanderblogg.no #aimaanderblogg #framsnakking #takkfordutittetinnom #hverdagslivet 

2 kommentarer
    1. Det hender man må pensjonere den gamle støvsugeren, og skaffe en ny. Jeg gjorde det for noen år siden, og det er samme merke som du har. Bare større, tyngre og med ledning. Neste gang blir det nok en trådløs på meg også 😉 Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klems 🤗

      1. Hei kjære Vera. Jeg hadde en mindre type men en Bosh, lett å dra rundt men ikke lett bære rundt. Men han var blitt sliten av årenes jobb. Og jeg må bare si med pels dyr og en kropp som ikke alltid fungerer så må jeg bare si denne er verdt alt. Lett tømme å holde ren, lett å sette tiltak på lading . Ønsker deg en fin og god som mulig det som er igjen av helgen. Klem🫶🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg