Ole Brum ønsket velkommen til bursdags fest

 

Vi var invitert i Ole Brum bursdag i helgen. Det var ei lita jente som skulle feires etter hun fylte 1 år. Med en pappa som jobber på sjøen, ble feiringen utsatt til han var hjemme igjen. Lillegull som vi begynte si alt før vi viste om det var hun eller han skulle feires🥳  Dette er et framsnakke innlegg til et par flinke, stå på villige , inkluderende, omsorgsfulle foreldre. Takk for at jeg fikk tillatelse til å skrive dette.❤️

Ja den ene pakken ble pakket inn med silkebånd, ja det kunne se ut som en julegave, men måtte ta det vi hadde hjemme så da ble det slik. Litt klær må til selv om det ventet en myk første myk dukke. Første året som Mamma og Pappa er feiret med dagen til Nova, og dere er kjempe flinke og gode foreldre. Det er ikke like lett alltid som unge nybakte foreldre. Når permisjon er over og du starer i helt ny jobb. Ny butikk, men som Butikksjef.  Vi alle vet hva det betyr. Da er det logistikk, planlegging  og endringer som skal planlegges og ordnes da det er jobb noen kvelder og lørdager. Første tid i barnehage og første tid med barnehage viruset. Da er det godt at man kan få stille opp når det trengs.

 

Som sant må sies så skulle nok denne mammaen hatt jobb som selskaps /fest fikser / planlegger. Hun er bare utrolig flink når det kommer til de minste detaljene. Jeg vet at hun i sommer hadde en sommer fest for jentene der hun hadde laget en liten sommer pose med blomsterkranser og andre små ting til hver og en av dem. Dette er noe som ikke det som var vanlig den gang vi selv var unge, men jeg må sant si: Jeg har aldri møtt noen før som har mere glede gi vekk julegaver/ bursdag eller hvem gave det måtte være enn denne jenta. Hennes glede ved å ordne gaver er gleden du som får den har når du åpner. da gir du også med hjerte. Derfor viste nok de fleste av oss som skulle i denne bursdagen at hun hadde nok planlagt det meste i minste detaljer 🤗❤️

 Så det started med at Ole Brum ønsket oss velkommen😊

Brum brum, Velkomme til fest🥳

Vi kom inn og møtte flere av de andre gjestene. Denne lille jenta er heldig som til og med har spreke Oldeforeldre. Noen bor i sør, noen her i vest og ei helt på andre siden av havet, i California. De fleste barn har vært eller blir glad i denne Brummen og det var denne mammaen også en gang i tiden. Her var det da kjekt og kunne ta frem Ole Brum figurer som hun selv hadde fått lav sin farmor i US. Det er derfor det er så hyggelig når man kana ta vare på minner fra dem selv var små. Så her var det tatt vare på av hennes mor🤗 Detaljer👇🏼

Barndomsminner for mammaen 🤗

 

 

Detaljer 😊
Brum Brum
kake fra Sukker på toppen
Disse var nom ssmakfulle😃

Som jeg nevnte oven for. Denne Bonusjenta skulle nok vært en selskap /fest fikser. Ja det er andre tider med feiringer enn vi selv gjorde når barna avar små. Her er detaljer ned til minste ting. Bare se de artige og lekre muffinsene. Nova likte dem veldig godt😊Bursdags kaken var bestilt fra en lokal fest kake baker som heter “Sukker på toppen” dem har egen Instagram om noen vil se på disse kunst verka hun baker. Første bursdag og her er ingen ting overlatt til tilfeldighetene. Det er detaljer i alt. Det var Ole  Brum tallerkner og kopper, fi ne servietter og sugerør til de minste. Og som jeg har sagt, Bonusjenta tenker på alt. Jeg forventer aldri at noen skal ta hensyn til at jeg har cøliaki og må ha GF mat og laktosefri. Detter er noe hun vet. Jeg er så takknemlig for alt du alltid passer på. Din kjære Mamma hadde laget det dere kaller den Mislykka ostekaka, både GF og laktosefri, dere hadde fått kjøpt GF lomper. Som var første gang jeg smakte. Jeg er så takknemlig for det, men ingen forventning har jeg til at du skal hensyn til det. Du sa til og med at ; kanskje du burde ta kake først før kanskje noen fikk smuler over og nær den❤️ Det må jeg si jeg ble ekstremt rørt over. Aldri har noen sagt noe slikt, men DU husket og ser slike detaljer. Så tusen takk❤️

Gøy med pakker😊

 

Lillegull hadde et fint gave bord som inneholdt klær og sine første to myke dukker. Noen leker for utvikling og en kjempe fin Ole Brum bok. Den var kjempefin bindet inn. Et minne for alltid. Det var så hjertevarmt å se dere pakke opp. Selv om hun syns papiret var mest morro og se på i starten😉 Din kjære utkårende gikk rundt og dekket opp med kaffekopper og passet på at alle fikk varm kaffe. Dette er det som ble kaldt verter før. Og ja Dere to var noen kjempe flinke verter. Dere delte dere på ting som måtte gjøres. Jeg er jo litt rar og det vet du jo😉 Jeg er en sensitiv emosjonell person. Så tårer kommer lett, og viser det hjerte ikke alltid får sagt i ord. Dere ordnet den fineste bursdagen Lillegull kunne fått❤️. Så mange som fikk den gleden av og feire deg , men mest av alt familien på begge sider fikk møtes. Det er jo oftes i slike selskaper man møter igjen familie som bor rundt i landet.

 

 

 

Lillegull, Nova, ei solstråle. Så glad for alle som tullet litt og bringte  frem latter og glade lyder. De lydene av barnelatter er en ren medisin. Det er godt og kunne få stille opp når dere trenger litt hjelp med barnepass i den mye fasen dere er i. Vit vi setter veldig pris på det.

 

Kjære Goj́enta❤️ Jeg setter uendelig pris på deg. Jeg er takknemlig  for at vi  denne gleden av og delta i feiringen av Nova. Du er en varm, omsorgsfull, inkluderende ( veldig inkluderende) snill ung dame. Du er en mamma som passer opp alt, som står på maximalt for din lille familie. Dere to, det er og har vært så godt å se hvordan dere ut fyller hverandre. Takk for din omsorg, takk for din varme, takk for du har inkludert både meg og min familie. De setter veldig pris på deg og dere. Tusen takk for du er du. Selv om det kan virke som bratte lange bakker til tider så er vi alle der å støtter som støtte staver langs veien. Takk for at jeg får være en del av de støtte stavene.

Kjære Bonusjenta❤️ Jeg er stolt av deg! Jeg vet hvor du jobber på, hopper i nye utfordringer, stiger stigen på din erfaring. Aldri stopp med å være DEG! For du er den beste utgaven av deg selv❤️ Du er blitt en ung vakker kvinne og en fantastisk mamma❤️Takk for at at du er den du er. Glad i dere❤️ 

 

#bonusdatter #bonusfamilie #barn #olebrumfrest #olebrumselskap #tankespinn #takknemmelighet #aimaanderbloggno

 

Følg / Lik gjerne siden min: https://www.facebook.com/profile.php?id=100051714906740

6 kommentarer
    1. Som barn er jo bursdagsfeiring store greier, men aller første er jo veldig spesiell da. Hun er ei fin og blid jente ser det ut som på bildene. Ha en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

      1. Ja hun er ei skikkelig solstråle ❤️.Er koselig å se hvordan utviklingen hennes er. 26 år siden sist man såg det på så nært hold 😊Ønsker deg en fin fredags kveld, klem🤗🫶🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg