Spindelvev nettes kunst av tankespinn🕸️

 

Jeg vet at ingen er perfekt! Jeg er ikke pen eller den vakreste, den mest sexy eller kvinnen med den perfekte kroppen, men jeg later ikke til å være noen jeg ikke er. Jeg er god til å være meg, ikke en kopi av noen jeg ikke er. Jeg har ikke alltid vært selvsikker. Jeg slet faktisk med lav selvtillit da jeg vokste opp, og ennå nå til tider…Men den ble ødelagt for  mange mange år siden, på grunn av andres ord og handlinger, år før helsen min slo meg selv overende, men jeg gjør dagene mine de beste jeg kan. Til slutt kom jeg til et punkt hvor jeg bare fortsatte å tenke at jeg er meg, du er deg og din mening er ikke nødvendig. Etter det begynte jeg å akseptere meg selv for den jeg var, den JEG ER, og jeg tenkte; den eller de som ikke kan/kommer til å akseptere meg for det, de var egentlig ikke ment å være i livet mitt på den måten! Så mange av oss får mange tanker som dukker opp i hodet når vi ikke ønsker eller trenger dem. Og ja, jeg er stolt av den kvinnen jeg er i dag, fordi jeg gikk gjennom en helvetes tid da jeg ble henne…

 

Det er tider hvor så mange av oss damer og ja menn også at når vi minst forventer det kommer følelsesmessige tanker over sinnet vårt, følelsene som vi vet ofte kommer fra  dypet i oss, som den underbevisste følelsen gir oss mange til mange tanker . Bare fordi det har vært en eller flere ganger folk som har gitt oss den følelsen eller fått oss til å føle at vi ikke var verdige nok. Men DU er verdig, nok bare fordi DU er DU. Faktum er at mange fortsatt får den følelsen av å ikke være gode nok for partneren. Men når tankene kommer om at du ikke føler at du er sexy for henne/ham, når du begynner å savne følelsen av å føle deg begjært, at du er ønsket og det faktum at din kjære tør å vise deg i handlinger hva de mange ganger bare fortelle deg. Ikke minst de rundt deg at hun/han er stolt av deg. Stolt av mannen/kvinnen du er for han /henne. At her er min elskede, min partner , min støttespiller, min beste venn..

Vel, ikke alle liv er som en film. Men hvis alle er ærlige og begynner å tenke på slike små ting. Som for å vise både med handlinger, ord og bilder at dette er min helt/heltinne i min hverdag. Vel, jeg er ganske sikker på at det er mange rundt omkring som tenker og har tenkt dette. Som kanskje også trenger litt oppmerksomhet, nettopp i en stresset hverdag, jobben og tiden som ikke varer like lenger i døgnet. Kanskje de har en kamp i skolehverdagen, jobben eller bare i hverdagen med å holde seg selv i gang. For de fleste av oss vil det være en gave til deres sinn og sjel.
Så mange av oss får mange tanker som dukker opp i hodet når vi ikke ønsker eller trenger dem. De spinner seg rundt om, noen ser ut som den store floken, andre som vakre spindelvev…

 

 

Siden bloggen ikke far noe følge knapp eller lik bloggen så hadde jeg satt stor pris på om du ville komme innom Facebook siden min og trykke Følg så Lik på siden🫶🏻 Da får du vite når jeg poster noe og jeg blir takknemlig å se bloggen stige litt opp på leselisten for morro. PÅ forhånd tusen takk for besøket og om du 👇🏼

https://www.facebook.com/profile.php?id=100051714906740

 

#aimaanderblogg #tankespinn #tavare #omtankeogvarme #giogtakjærlighet #dårligselvtillit #duergodnok #værdegselv #værærlig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg