Helgen er her, og jeg håper at akkurat Du har en fin og fredfylt start på denne helgen. Den gang man var ung syns jeg helgen varte lenger enn den gjør nå🤔. Fikk liksom gjort så  mye mere. Det når sønnen min var liten så rakk man bake litt, gå turer, besøke venner og familie en visitt, og allikavel førte man hadde litt igjen av kvelden. Men jo større han ble og fortere syns jeg helgene gikk. Nå er det også slik. Men det er pga at samboeren jobber 6 ukers turnus. Så om han har fri den helgen så er det få timer igjen fredagen før poff søndag og ny uke er i gang. Jeg ville bare legge igjen en hilsen med mitt ønske om at du har det bra, og at helgen din blir god. Ta vare på hverdags øyeblikka som legges ned i minne kammeret og mange nye minner er laget. Så skatter. Kanskje var det at noen sa hei til deg, eller la igjen en hilsen på bloggen som laga deg et nytt hverdags øyeblikk minne🤗 Ønsker dere en riktig god helg. Lag dere gode minner🫶🏻Takk for at du tittet innom🫶🏻

 

Jeg sitter å tenker på hva livet har gitt meg

på den lange reisen på denne jord .

Og det er glede som kommer til meg

og takknemligheten ja den er stor🤍

For selv om livet i dag 

er litt vanskelig, for dette «nye livet» jeg fikk tilbake 

Etter tatt min kamp med kreften

så har jeg hatt en god tid i alt.

Jeg har hatt et  liv i lærdom 

men, også erfaring i “kamp og strid” 

Derfor har jeg lært meg å aldri dømme 

men heller prøve,

Gi litt trøst å gi kjærlighet å omsorg 

til de jeg møter på min vei.🫶🏻

Hvis du konsentrerer deg om å finne det som er bra i enhver situasjon, 

vil du oppdage at livet ditt plutselig vil bli fylt med takknemlighet,

en følelse som nærer sjelen.

Lykken kan ikke reises til, eies, tjenes, bæres eller konsumeres.

Lykke er den åndelige opplevelsen av å leve hvert minutt med kjærlighet

 nåde og takknemlighet. Når hver dag kommer til oss uthvilt og på nytt, 

fornyes også min takknemlighet daglig. 

Salige er de som kan gi uten å huske og motta uten å glemme.

 

#tankespinn #aimanderbloggno #hverdagslivet #blogghilsen #tavare #omtanke #livet #liveternå #bryseg

2 kommentarer
    1. Kjempekoselig blogginnlegg 😊

      Ja, da må man bare nyte og ta vare på dagene man har ledig sammen når man har fri. Det er er superdeilig å nyte helgen sammen, for ukedagene flyr av gårde likevel med jobbing og fritidsaktiviteter.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk Toril🤗. Ja noen helger blir mere hellig enn andre, nettopp for kvalitets tiden man får sammen. Viktig ta varebpå syns jeg. Ønsker deg og kattene en riktig god og fin søndag❤️🫶🏼🤗klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg