God helg 🙂

 

 Hei og en riktig god lĂžrdag til nettopp deg. HĂ„per uken din har vĂŠrt fin og gitt deg mange nye smĂ„ minner. Hverdagsgledene er sĂ„ viktige vi tar med oss. Jeg har da brukt tid pĂ„ og prĂžve pĂ„ denne blogg siden i gang. Gleder meg til Ă„ begynne lese mange av de andre, og besĂžke de som har vĂŠrt innom meg med en hilsen herđŸ€—.

Noen av dere har jeg vĂŠrt sĂ„ heldig og “mĂžttes” fĂžr pĂ„ blogg sider. Gleder meg til Ă„ komme tilbake til det Ă„ lese. Jeg har skrivet mange innlegg pĂ„ den andre bloggen som for meg har vĂŠrt bĂ„de viktigere Ă„ fĂ„ ut, Ă„ satt ord pĂ„.  Beklager til de som kanskje har lest dem fĂžr, men kommer kopier av dem her. Slik at jeg endelig kan bygge opp bloggen herđŸ€— Det er ikke alt man kan med funksjoner men tenker det er ikke alltid det bare er Ă„ importere den gamle bloggen. SĂ„ fĂ„r gjĂžre det pĂ„ gamle mĂ„ten, litt etter litt kopiere over.

Ta vare pĂ„ deg selv og dineđŸ«¶đŸ» Ønsker dere en fin kveldđŸ«¶đŸ»

 

#aimmander.blogg #tankespinn #nyher #lĂŠrenoenytt #tavare

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg